Kategorier

torsdag 7 mars 2013

Muskelrumpa ;)

Jag vet att jag är fåordig just nu. Jag har inget internet och det är inte alls kul att blogga från mobilen! Idag jobbar jag och har rast och dricker kaffe nu..

Imorse innan skolan körde jag baksida ben och rumpa och det brände rejält.

Utfall i Smith stegrande vikt 4x12-15 reps
Och avslutade med ett femte set med bakre benet på en bänk och djuuupa.. Svider bra!

Sittande bencurl tungt, då gråter ja typ..4x10-15

Utåtrotation 5x12-15 varvade tunga med lätta med kontakt

Kickback i kabel 3x15

Trött som tusan i rumpan, de är bra, musklig rumpa vill vi ha!! :)

Förresten ja skulle ju tipsa om dagens frulle; lättkesella blandat med lättmjölk för att få lättare konsistens,vaniljpulver , vaniljprotte och min hemmagjorda proteinmusli/granola till det. Mums! Och två ägg på det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar