Kategorier

måndag 7 januari 2013

Nystart i träningen

Efter en lång jul och nyårsledighet är jag nu peppad på att komma igång med träningen ordentligt! Jag ska faktiskt för första gången sen ryggskadan (för 1,5år sedan) köra strikt efter träningsprogram samt vara noga med att dokumentera framsteg och pressa mig själv lite mer i träningen. Jag längtar!!! Fast ja lovar att avbryta/förändra om ryggen säger ifrån.

Träningsdagboken är inhandlad och programmet påbörjades idag. Jag kommer under 6 veckor köra på ett 5-slit program och första passet avklarades idag och var det dags för baksida ben/rumpa och vader. Det brände bra! :)

Till kvällsmål blev det en sjukt gooood röra: räkor, avokado, rödlök, rom, lime, kesella, lite majonäs och en massa sallad. MUMS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar