Kategorier

söndag 13 januari 2013

Veckan som gått

Nu har en vecka gått sedan jag startade upp med mitt nya träningsschema. Första veckan är alltid speciell på detta upplägg eftersom man ska hitta ultimata vikter för ett visst antal repetitioner och inte köra på känsla som jag brukar göra. Det har dock gått hyfsat bra, endast ett fåtal övningar som jag känner att jag inte riktigt kan göra ännu med min rygg. Men det här blir bra!!

5-split programmet blev som följer:

Måndag: Bakben, rumpa, vader
Tisdag: vila
Onsdag: Rygg, baksida axlar, mage
Torsdag: Armar, mage
Fredag: Framsida ben
Lördag: vila
Söndag: Bröst, framsida axlar

Har haft grym träningsvärk i hela kroppen i veckan! Utöver detta har det inte blivit så mycket träning. 2 ynka promenader. Men ack så sköna!

Jag gruvar mig dock för att köra baksida ben imorgon för jag har sjuk träningsvärk i framsidan och det brukar göra ont att sätta fast sig i maskinerna för både vader och baksida ben. GHA!!

Har shoppat lite nya träningskläder på REA, dock är det mesta jag hittat till min syster ;) Det gula linnet nedan är dock ett fynd till mig själv. adidas, superskönt, smala band, 75kr :)

 


Lånad av en vän. Tyckte den passade in..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar