Kategorier

fredag 22 februari 2013

Härliga fredag

Just nu sitter jag under en filt i fikarummet på jobbet och värmer mig och har just ätit lunch. Tänkte fördriva den lilla tid jag har över med ett blogginlägg :)

I morse var jag och gittan och tränade igen. Kul att få sällskap och inte alltid träna själv. Innan hon kom hann ja springa 3km men tempot var lågt för mina ben är helt galet onda fortfarande efter tisdagens baksida ben och rump pass!!! Skönt ;)!
Efter det körde vi armar och avslutade med lite axlar men ja slog inte några pb i dips... Låååååångt ifrån. Tror det beror på min träningsvärk i hela ryggen och baksida axlar som påminner mig om onsdagens braiga ryggpass :). Nu hoppas vi på bra träningsvärk i biceps och triceps också inför morgondagens skidpass som ja lovat att utföra med Joel. Gha!!

Nej, nu är det jobb som gäller igen! Jag har tydligen lagt på mig också enligt en kund. Tack för den! :) stl 42 :) haha! Ja kan ta't! :) ja ska ju bygga muskler så ;)

Ha en bra dag och helg! Det ska jag ha! För ikväll kommer min älskling hit och jag älskar att ha honom här i mysiga Östersund!

Gittan äter äpple på bilden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar