Kategorier

måndag 4 februari 2013

Hej träningsdjävul!?

FÖRLÅT för att ja är så tyst!!!!! Träningen har varit sisådär senaste veckan men jag har iaf gjort mitt första skidpass.. Samma runda som förra året och alltså finns det tider att tävla mot och slå. Sporrande!!!

Styrketräningen då? Uruselt! Har inte haft lust!!!! Ikväll tände ja dock till och fick till ett riktigt bra ryggpass med massa magträning i superset! Wiii!!! Chins, rodd, latsdrag, latsdrag med roddgrepp, enarms latsdrag, rodd med rep, massa massa massage! Lycklig tjej!!
Första gången ja tränade med mitt nya korta hår... Kände inte igen mig själv i spegeln ;)

Jag tror och hoppas på en träningsdjävul inom mig nu.

God natt :) ( en rolig jossanbild får avsluta denna måndag)

2 kommentarer:

  1. Heja Bea, snart är du igång på gymmet också!

    Har du klippt dig? Jag vill se hur det blev, fina du! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har helt missat din kommentar Sofia :)
      Självklart ska ja lägga upp en bild på mitt hår.
      KRam fina du!

      Radera