Kategorier

måndag 12 november 2012

Välkomna till min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg!
Här kommer jag framförallt skriva om de komplexa begreppen träning och kost och allt vad som rör dessa ämnen. Jag kommer använda mina egna erfarenheter samt sådant jag snappat upp på vägen som jag tycker är värt att dela med mig av. Någon stans där inne har jag en förhoppning om att kunna inspirera och peppa till att bli-fortsätta vara-komma tillbaka till en stark person. Då menar jag inte bara fysiskt stark utan även mentalt. För styrka ÄR vackert! :)

Hoppas ni ska finna mina inlägg givande och intressanta och att ni kommenterar vad ni vill och inte vill ha mer av...om ni tycker att de jag skriver är bra eller bullshit :) give it to me! Även jag vill utvecklas att bli en starkare person och då kanske jag även behöver nåt tips eller en känga på vägen.

Layout och upplägg på bloggen kommer nog förändras lite allt eftersom ja blir lite haj på denna portal.

Kram på er!

Mitt andra hem :)

1 kommentar: