Kategorier

lördag 22 december 2012

Bodycenter Vilhelmina

Hemma hos föräldrarna i lugna sköna Vilhelmina. Då passar jag självklart på att besöka bästa body center :). En veckas träningskort är inköpt... De är skönt att komma iväg och träna lite mellan all mat och godsaker som hamnar i magen. Det kändes i musklerna ikväll att de hade ordentligt fyllda glykogendepåer, bra tryck med andra ord :)

Ett ryggpass på 40 min avklarades:
5 min uppvärmning
3 set chins
3 set hantelrodd
3 set omvända lätta flyes
3 set lätt rodd i maskin
6 set Latsdrag med olika grepp och vinklar

Imorgon kommer jag tillbaka :) då ska ja utnyttja relaxavdelningen också :)





4 kommentarer:

  1. Du har så coola muskler!!! :D Hoppas det lyckas ploppa upp någon på mig med snart! :) Jag ska också på ortens gym idag och träna med en gammal barndomsvän! :)
    GOD JUL bästa fina du! :D <3

    SvaraRadera
  2. Du min nya källa till inspiration bea :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad underbart att höra att man kan inspirera! heja!

      Radera