Kategorier

tisdag 25 december 2012

Unna dig både mat och träning i jul

Det blir verkligen mycket mycket god mat under julen och detta i kombination med mycket sömn gör nog kroppen gott :). Som ja tidigare skev försöker jag dock hålla igång även under julen än om det inte alls görs med något måste. Jag kör när och vad ja känner för. Men shit va kul de är att träna med bra energi i musklerna.. Man får bra pump ;) jag passar verkligen på att äta massor av allt ja tycker är gott! Julen är till för att unna sig!! :)

I förrgår körde jag och syster Angelica ett bröst/triceps pass och igår, på självaste julafton körde alla tre systrar biceps, mage och axlar följt av bubbelbad och julfrukost. Mys!

Julafton igår alltså och ja fick fina klappar... Även sådana som går i träningens tecken :). Ett par snygga camotights från mor och far, en träningskalender från syster och ett par baggy byxor från mig själv ;).

Nu längtar ja efter mildare temperaturer så att ja får spänna på mig längdskidpjäxorna och fixa skidpremiären för denna säsong!

Kram på er träningsfolk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar