Kategorier

måndag 3 december 2012

RYGG!!!

SOM det var skönt att träna Ikväll! Åh vad jag mådde bra av det!! Kanske kan det bero på att jag kände mig syndig efter en rejäl utgång och en rejäl bakissöndag. Det kändes som att ja misshandlat min kropp lite och ville betala tillbaka i form av lite bra träning.

Det blev som följer:

Chins, där jag blev hjälpt när ja inte orkade mer och kunde ta ut mig ordentligt i latsen.
Latsdrag, lätta bakom huvudet med fokus KONTAKT.
Latsdrag med roddgrepp fokus TUNGT. Även här fick ja pass och kunde ta ut mig.
Omvända flyes, baksida axlar, sittande i maskin, fokus KONTAKT. brände bra!
Sittande rodd, lätt, högrepp, kontakt kontakt. Skön känsla
Hög rodd med rep, Baksida axlar/övre del av rygg
Mage, okänt antal reps, okänt antal övningar, brännande känsla.

Högrodd med rep.


Det är KUL att träna rygg. Det är JOBBIGT att träna rygg. Lovely!



Förresten. Solen har fler fläckar. hon har tryckt en hel (märk DUBBEL) after eight på ett dygn. bra jobbat ;). Men vad är det jag sagt. Jag har en rätt sund grund... och då kan man freaka ibland. sådetså! :)



Glad solstråle med svarta fläckar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar