Kategorier

onsdag 19 december 2012

Vinnare :)

Jag har alltså tävlat igen ja! Jag var med på den 3:e deltävlingen på golds gyms tävling om att hitta den starkaste/uthålligaste mannen och kvinnan. Denna sista tävling gick av stapeln i Sundsvall igår kväll.
Mina resultat från gårdagens tävling:
Chins: 14st (+ 1st)
Dips: 29st 
Marklyft 90kg (+ 10kg)
Löpning 76 s (+ 7s) 
Totalt: 209 poäng (+ 18p)  
 
Med detta resultat vann jag deltävlingen vilket gav en PT timma med en tjej i sundsvall, och så alla genar utom en, marklyft, för dessa 3 vinster fick jag en keps, ett spel och en necessär. Det roligaste av allt var dock... JAG VANN HELA DAMKLASSEN :)  Wiihoooo!!!  Och för det fick jag en weekend på Tott hotell i Åre för två :). Jag är GLAD! :)
Något som jag också vann, som är ännu mer värt: Mod, lite självförtroende, lite stolthet över att ja vågade och lite blodad tand :)   

 Det här är jag väl värd? :)  (Bilder lånade från Tott hotell)

Nu ska jag iväg på gymet och köra ett riktigt hårt och härligt pass! Wiiihoo! :)
 

1 kommentar:

  1. Du ser! Det gick ju awesome!!! :D Hurra va KUL!!! Å MODIGT!!! :D :D :D

    SvaraRadera